Пн-сб: 9:00-19:00
Нд: 11:00-16:00

У кошику порожньо!

Повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в нашому магазині, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.


Умови обміну/повернення товару належної якості:


Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару або повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.


Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався (абсолютно новий товар без слідів використання);
  • якщо збережено його товарний вигляд (дивіться роз'яснення нижче);
  • якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • товарний чек і/або гарантійний талон, виданий споживачеві разом з проданим товаром.


Роз'яснення про товарний вигляд:

Практично вся нова електроніка і багато інших товарів реалізуються з заводськими захисними плівками. Це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Захисні плівки можуть бути на: дисплеї, об'єктиві, зарядці, гарнітурі, кабелях і батареях. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки можна тільки, якщо у вас немає намірів повернути товар. Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.


Не використовувся: вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, слідів використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.


Пломби, запечатана упаковка, ярлики і розрахункові документи - ці пункти також відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні були загублені документи, але товар не був у використанні, ситуація може бути вирішена при зверненні.


Умови обміну/повернення товару неналежної якості:


Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.


Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачіч.